V mesecu marcu pripravljamo obilo brezplačnih delavnic različnih kreativnih veščin, ki so namenjene razvijanju novih in nadgrajevanju starih veščin. Prav tako si želimo s “skillsi” za prijavo na natečaj opogumiti tudi tiste bolj sramežljive, saj je le-ta edinstven “start up point” za začetek kariere. Nekatere delavnice se bodo tesno prepletale s kategorijami natečaja, vodili pa jih bodo priznani strokovnjaki iz različnih področij.
Delavnice kreativnih veščin bodo potekale na temo fotografije, glasbene produkcije, tekstopisja, grafičnega oblikovanja, kreativnega oglaševanja in še in še. Vodili jih bodo uspešni ustvarjalci kreativnih vsebin in strokovnjaki iz različnih področij, ki bodo z nami delili svoje znanje in trike do kreativnih rešitev.
Skozi celoten marec bodo potekale delavnice, prijave pa bodo najavljene postopoma, in sicer prek našega Instagram in Facebook profila.
KVAČKANJE ZA SPROSTITEV – KONČANO!
Nauči se kvačkanja, je ena izmed sprostistvenih tehnik, prostor za druženje in tehnika s katero ustvarjaš nove izdelke.
Kvačkanje je ena izmed tehnik, ki lahko pozitivno vpliva na notranji nemir, ki ga občutimo v vseh obdobjih življenja. Je ena izmed sprostitvenih tehnik, prostor za druženje in z njo lahko ustvarjaš nove izdelke. V teoretičnem delu delavnice bomo predebatirali osnovne tehnike, spoznali različne preje in temu primerne kvačke. V praktičnem delu bomo nadaljevali z osnovami kvačkanja, nato pa bo vsak izdelal svoj trak, ki ga bo grel v mrzlih zimskih dneh. Za piko na i bo vsak domov odnesel uporaben izdelek, ki ga bo izdelal sam.
Število udeležencev: največ 10
S sabo imejte svojo prejo in kvačko debeline 7 mm.
Nina se je osnov kvačkanja začela učiti pred desetimi leti. Nato ga je za nekaj časa opustila, po drugi porodniški in zdravstvenih težavah pa spet začela. Po določenem času se je odločila, da hobi spremeni v posel. Tako je ustanovila blagovno znamko PleteNina – ročno delo, pod katero deluje še danes. Kasneje se je priučila še šivanja. Poleg tega pa ljudi ozavešča o celotni zgodbi izdelkov, od surovin do odpadkov, problematiki hitre mode ter prekomernega potrošništva.
Spletna stran: PleteNina
Instagram: PleteNina – ročno delo

S SOCIALNIMI OMREŽJI DO POSLA – KONČANO!
Preizkusi se v vlogi modnega content kreatorja in oblikovalca Instagram vsebine za modno znamko.
Na delavnici boste na začetku spoznali Rebeccine začetke, kako je stopila na pot, pa vse do ustanovitve modnega podjetja Feminam ter kako so ji pri tem pomagala družbena omrežja. V drugem delu delavnice pa se boste lahko sami preizkusili v vlogi modnega content kreatorja in oblikovali instagram vsebine za omenjeno modno znamko.
Število udeležencev: največ 10
Rebecca Gliha je content kreatorka, ustanoviteljica znamke Feminam in stilistka. S svojimi spletnimi vsebinami že vrsto let dokazuje in osvešča ljudi o modnih trendih ter modnem oblačenju, zaradi česa si je leta 2021 prislužila nagrado Cosmopolitan modni influencer.
Instagram: rebeccagliha

PITCH PERFECT – KONČANO!
Nauči se, kako uspešno predstaviti sebe in svoje ideje ter kako do pitcha pravih informacij.
Delavnica z naslovom Pitch perfect je nastala, kot potreba podjetnikov, da svojo podjetniško idejo predstavijo svojim potencialnim investitorjem. A pitch in nastop je zelo širok pojem, ki ga ne uporabljamo zgolj za predstavitev ideje investitorjem, ampak tudi kot predstavitev sebe potencialnemu delodajalcu. Na delavnici bomo podrobno Izvedeli kje in zakaj pride prav, da se znamo dobro izraziti in predstaviti ter kakšne so posledice, če nam to ne uspe. Prikazali bomo tudi kako na predstavitev gledajo delodajalci oziroma podjetniki in kaj je pomembno za nas, da bomo znali pitchati prave informacije.
Število udeležencev: največ 8
Marko Vukobrat je avtor in vodja podjetniškega programa Business Gladiator. Pravnik na papirju, podjetnik po duši je svojo profesionalno pot začel z lastnim podjetjem, ki ga je zagnal takoj po zaključku fakultete. Več let je deloval v turizmu kot »revenue manager«, kasneje pa svojo pot nadaljeval kot mentor, predavatelj in investitor v svetu zagonskih podjetij. Danes svoje poslanstvo živi v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, ki deluje pod okriljem Razvojnega centra Novo mesto.
LinkedIn: Marko Vukobrat

KAKO USPEŠNO USTVARITI BLAGOVNO ZNAMKO – KONČANO!
Nauči se, kako uspešno predstaviti blagovno znamko in spoznaj tehnike uspešne komunikacije, ki bo dosegla ciljno skupino
Na delavnici bomo spoznali kako najboljše izkoristiti tehniko uspešne komunikacije. Leta 2011 je Igor napisal knjigo Iz mojih čevljev, kjer je rekel: »Zadevo bomo obrnili na glavo. Odslej bomo ciljali enega, da jih dosežemo sto, in ne sto, da bi dosegli enega. Komunikacija mora postati dinamičen dvosmerni proces.«
Število udeležencev: največ 20
Igor Arih je avtor nekaterih identitetnih sistemov v Sloveniji, kot so celostna podoba zavarovalnice AS – Adriatic Slovenica, KD Group, Trafike 3dva, Slovenske filharmonije, Lekarne Ljubljana, družbeno odgovorne znamke Slojenčki, ter drugih blagovnih znamk in embalažnih skupin. S svojimi strankami vzpostavlja partnerski odnos, veliko časa posveča pogovoru. Naročnika pogosto vrača h koreninam ideje, v čas nastanka produkta, da bi odkril njegove edinstvene prednosti.
Spletna stran: Agencija Arih
LinkedIn: Igor Arih

IZOSTRITE ČUT ZA KREATIVNO PISANJE – KONČANO!
Če te zanima tekstopisje, vendar ne veš kaj ter kako napisati, da pritegneš občinstvo, je ta delavnica popolna za izboljšanje tvojih sposobnosti!
Delavnica je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Najprej boš pridobil/a osnove teorije kreativnega pisanja; nasvete, kako do močnega besednega zaklada, o slovnici, oblikovanju, privlačnih naslovih, jasnosti, jedrnatosti, lektoriranju in kako pomembno je poznati svoje ciljno občinstvo, medije ter razlike med njimi. Skozi vaje pa boš lahko to znanje impliciral/a na praktične primere.
Število udeležencev: največ 20
Kaja Kovič je diplomirala in magistrirala na FDV-ju. Tekom kariere je delovala na različnih področjih komuniciranja, pred letom dni pa se je pridružila Marketing magazinu. Že od majhnih nog je ogromno govorila in bila radovedna, zato je bilo jasno, da ji je delo novinarke usojeno.
LinkedIn: Kaja Kovic

ORGANIZIRAJ IN RAZPRODAJ DOGODEK – KONČANO!
Nauči se organizirati dogodek, katerega je nemogoče zamuditi. Spoznaj najpogostejše napake pri načrtovanju in kako vpeljati trajnost v dogodke.
Na delavnici ti bo uspešna podjetnica Zori, ki za sebe pravi, da je ustvarjalka priložnosti popeljala skozi svoje projekte in dogodke, izkušnjo pa bo obogatila še z mnogimi nasveti, kako jih razprodati.
Število udeležencev: največ 10
Zori Jakolin je organizatorka poslovnih dogodkov, lastnica licence za Business Cafe Slovenija ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk ter ustanovljiteljica dogodka 500 podjetnic.
Spletna stran: Zory Events
LinkedIn: Zori Jakolin
Instagram: Zori Jakolin

KAKO PRIDOBITI UPORABNIKA Z VSEBINSKIM MARKETINGOM
Nauči se z vsebinskim marketingom ustvarit brezplačne vsebine in učinkovito nagovoriti ciljno skupino.
Na delavnici bomo ugotovili, kako s vsebinskim marketingom ustvarimo brezplačne vsebine in učinkovito nagovorimo ciljno skupino. Spoznali bomo celoten proces vsebinskega marketinga skupaj z ostalimi elementi spletnega marketinga (družbena omrežja, e-mail marketing, SEO). Na praktičnem delu boste udeleženci zasnovali uredniški koledar na podlagi zastavljenega izziva ter na koncu predstavili svoje ideje.
Število udeležencev: največ 15
Kristina Perovšek je marketing specialistka pri biotehnološkem podjetju BioSistemika. Svoje izkušnje je pridobivala v dveh slovenskih oglaševalskih agencijah in podjetju Phillips, v zadnjem letu pa se je specializirala za B2B marketing. Med pandemijo je ustanovila platformo Marketing Mentors, ki ponuja brezplačno mentorstvo po celem svetu.
LinkedIn: Kristina Perovšek

PREMAGAJ TREMO! TRIKI JAVNEGA NASTOPANJA
Nauči se, kako premagati strah pred javnim nastopanjem in pokaži svetu kdo v resnici si.
Na delavnici, ki je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela, bomo na interaktiven, sproščen in konkreten način dobili jasen vpogled v bistvene prvine javnega nastopanja ter dobili dragocene napotke, kako se soočati s tremo in strahovi ter se povezati s sabo in publiko.
Število udeležencev: največ 15
Delavnico bo vodila Erika Kralj, ki je svobodna ustvarjalka z dolgoletnimi izkušnjami na področju javnega nastopanja. Na odru jo najdete kot povezovalko različnih prireditev, piše in sklada svoje pesmi, preizkušala se je tudi na večih radijskih postajah kot radijska voditeljica. Zadnjih nekaj let svoj čas posveča izobraževanju na področju komunikacije in javnega nastopanja, saj želi s svojim znanjem in izkušnjami pomagati vsem, ki želijo izraziti svoj kreativni potencial – sprejeti in deliti z ljudmi unikatnost svojega izraza.
spletna stran: Erika Kralj

ASAP KREATIVNOST
Te je kdaj zanimalo delo v oglaševalski agenciji? Kako kreativni direktorji zasnujejo oglasna sporočila? Kako v kratkem času povedati zgodbo, ki si jo ljudje res zapomnijo? Kako pri sebi spodbuditi kreativnost ter od kod črpati navdih za kreativne ideje? Kako oblikovati kreativne ideje, ki pritegnejo pozornost ljudi in jih hkrati tako navdušijo, da želijo slišati še več?
Na delavnici ti bo kreativna direktorica agencije Pristop Mirka Modrinić pomagala razviti nekaj svojih kreativnih idej.
Število udeležencev: največ 30
Mirka Modrinić je kreativna direktorica agencije Pristop in velja za eno izmed največjih strokovnjakinj postavljanja uspešnih kreativnih kampanj. Je prejemnica številnih domačih in mednarodnih nagrad za kreativnost in učinkovitost.
LinkedIn: Mirka Modrinić
