Natečaj kreativno oglaševanje / Futura

 [ Kreativno oglaševanje ] 


KAJ je cilj? Pripraviti kreativen oglas, ki spodbuja spremembo navad in spopularizira uporabo povratne embalaže.

KDO je»naročnik«? Marketinška agencija FUTURA.

KAKO doseči cilj? Pripraviš lahko tako enkratno aktivnost kot dolgoročno kampanjo, sporočilo katere je: “S povratno embalažo narediš vtis za manjši okoljski odtis. Z uporabo povratne embalaže si v trendu, saj razumeš okoljski problem plastike za enkratno uporabo”.

(Zahteve naročnika so objavljene v briefu.)

ZAKAJ sploh sodelovati? Zmagovalec bo lahko (najmanj) en mesec svoje ideje udejanjal in nadgrajeval na Futuri, ostalih 5 finalistov pa prejme Futurin analogni blok za vpisovanje svojih naj digitalnih idej.


Prijaviš se lahko z izpolnitvijo obrazca in z oddajo vseh potrebnih materialov preko e-maila natecajcistfreesn@gmail.com.
Podrobnejša navodila te čakajo v briefu naročnika, ki si ga lahko preneseš spodaj.