Po sveže ideje na Slovenski oglaševalski festival

Pomembno je slediti stroki in biti v koraku z njo. Slovenski oglaševalski festival (SOF), ki se bo letos odvijal 26. in 27. marca v Portorožu, je odlična priložnost za to, saj predstavlja njeno ogledalo. Gre za dvodnevni osrednji dogodek oglaševalske stroke, ki enkrat letno poveže vse domače akterje v marketingu, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi ter vsakič navduši s celostno zasnovanim kongresnim programom.

SOF organizira Slovenska oglaševalska zbornica, ki je prav tako pokroviteljica letošnjega freeŠna. Rdeča nit 24. SOF-a, ki nagovarja z »Upaj si!«, so POGUM, STRAST IN NAVDIH. Organizatorji se zavedajo, kako pomembna je prisotnost študentov v tej stroki, zato nam nudijo prav posebno ponudbo, ki jo lahko uveljavi vsak redni študent. Prijavnina za študente vključuje obisk vseh predavanj, razstav in družabnih dogodkov v okviru 24. SOF in z vključenim DDV znaša 122 €.

Ekipa freeŠna že komaj čaka,  da se uči od najboljših in z roko v roki z oglaševanjem preživi dva sočna dneva v Portorožu! Več o programu konference pa na SOF-ovi spletni strani.