Projekt

o projektu

freeŠn je študentski natečaj kreativnega komuniciranja, ki poteka že sedmo leto zapored in študente spodbuja, da pogledajo svet skozi oči kreativnosti in si tako priskrbijo »freešn pogled«. Ta pogled te namreč loči od drugih ljudi in ti lahko ponudi kaj več kot samo zadovoljstvo kreativnega izražanja. Z raznolikimi delavnicami, pripravljenih s strani slovenskih kreativcev, ponuja možnosti pridobitve in izpopolnitve znanj iz prve roke. Z natečajem pa omogoča študentom, da se predstavijo, izkažejo in povežejo s strokovnjaki iz stroke.

Letošnja tema “brez okvirjev” poudarja trenutek, ko se v predal pospravijo toge konvencije, ki, čeprav zvesto služijo svojemu namenu ohranjanja stabilnosti, pogosto omejujejo našo kreativnost in domišljijo. Pri freeŠnu verjamemo, da je predvsem v kreativnih industrijah pogosto treba množično videne podobe postaviti pod vprašaj. Zato pozivamo mlade ustvarjalce, da se postavijo nasproti ustaljenim konvencijam in jih spodbujamo k dokazovanju lastne kreativnosti. Študentom tako ponujamo, da nadgradijo že osvojene veščine ali pa se preizkusijo v pridobivanju novih. Svojo pot na freeŠnu pa zapečatijo s prijavo na freeŠnov natečaj ter svojo kreativnost dokažejo tudi realnim naročnikom. Kot projekt namenjen študentom freeŠn predstavlja pomembno stičišče svežih idej, združenih z dragocenimi izkušnjami strokovnjakov iz strok tržnega komuniciranja, marketinga in uspešnih slovenskih kreativcev.

Namenjen je študentom. Tako natečaj kot delavnice so, v s skladu z manj polnimi žepi študentske populacije, popolnoma brezplačne.

freeŠn sestavlja:

natečaj, ki poteka v šestih kategorijah in traja od 1. do 31. marca 2020

brezplačne delavnice kreativnih veščin, katerih namen je zapolniti vrzel v znanju tistih, ki se prijavljajo na natečaj in pa tudi ostalim študentom omogočiti vpogled v kreativno izražanje in izboljševanje kreativnih veščin,

zaključni dogodek, ki bo potekal v aprilu 2020, kjer bodo razstavljena in nagrajena dela prijavljenih

freeŠna ekipca

Ekipo sestavljajo člani ŠS PRSS – Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Smo neprofitno društvo, ki združuje študente komunikologije, odnosov z javnostmi ter medijskih študij. Študentom in ostalim, ki jih zanima področje odnosov z javnostmi, nudimo pridobitev praktičnih znanj, ki jih fakultete pogosto ne nudijo. Omogočamo jim vpogled v delovanje projektov in hkrati nudimo priložnost, da pri projektih tudi sodelujejo in soustvarjajo program društva ter na takšen način spoznajo primere dobre prakse in načine, kako teorijo aplicirati na praktično področje

vodja projekta

Neža Stanković

PROGRAM

Mateja Petakovič (vodja programske skupine)

Neža Lešek

Manja Mrak

Julija Umek

Ema Križnik

Nuša Semec

SPONZORSTVA

Nuša Ornik (vodja sponzorstev)

Tea Aljaž

Špela Gabrijelčič

Mirjam Jug

Anja Jazbec Leben

PR & DIGITAL

Nina Pavlin (vodja PR& digital)

Tina Kramar

Teja Fadiga

Julija Krautberger

Eva Jakša

NATEČAJ

Katja Gomboši (vodja natečaja)

Vita Jugovar

Polona Čebular

Maja Grden

Tina Pichler

KREATIVA

Lana Špiler (vodja kreative)

Lori Šramel Čebular

Vita Kričej

LOGISTIKA

Tilen Bunčič

Ana Hladnik