Razstava kreativnega oglaševanja

[ razstava kreativnega oglaševanja ]

1. mesto: Živali so vzele vajeti v svoje roke

Znano je, da onesnaževanje s plastiko pušča negativen in uničujoč vpliv na okolje in človeka, pomembno pa je omeniti, da ima ogromen učinek predvsem tudi na živali. Slednje se zaradi onesnaženosti s plastiko sestajajo s pomanjkanjem življenjskega prostora in z borbo proti odpadni ne reciklirani plastiki, ki jih obdaja. Onesnaževanje s plastiko ima vpliv predvsem na živali kot so polarni medvedje, tjulnji, morske želve, pingvini in še mnogo drugih. Toda kaj storiti, če ljudje ne spremenijo svojih navad in še kar posegajo po nepovratnih ter neekoloških izdelkih? “Živali vzamejo vajeti v svoje roke!”

[ Ema Zdešar ]

Finalist: Apokalipsa

Na socialnih omrežjih bi se, na primer v obliki sponzoriranih IG storyjev ali objav, vrteli kratki videi, v katerih bi prikazali like (15-25 let) v vsakdanjih situacijah, ki sprejemajo, čeprav na videz majhne, pa vendar napačne, ekološke odločitve. Tik preden storijo napako, se nad njimi pojavi velika črna senca. Liki preusmerijo pogled navzgor, presenečeno in nekoliko prestrašeno strmijo v neznano stvar, potem pa se hitro odločijo za boljšo alternativo. Kaj like dejansko (pre)straši, v posameznih videih nikoli ne izvemo, temveč šele v zaključni objavi.

[ Laura Zelenšek ]

Finalist: Takeaway Challenge in Matchy Bottles

Ob konstantnem naročanju e-hrane/Wolta sem tudi sama opazila, kakšen kup smeti se v kratkem nabere. Ker se mi (po pravici povedano) ni dalo odnesti smeti, se je v tednu dni v kotu moje sobe nabrala takšna gmota, da sem jo morala poslikati in poslati prijateljici. Tudi ona ni mogla verjeti, kako veliko smeti se nabere za tistih nekaj obrokov.

Pretekla izkušnja mi je dala misliti, da bi tudi drugi bili verjetno zgroženi nad takšno gmoto smeti, saj se večina niti ne zaveda, koliko odpada povzroči en sam človek.
Pričela bi #TAKEAWAYchallenge, kjer bi ljudje za teden dni puščali vse smeti od hrane v kotu sobe in se ob tem zavedali svojega početja. Tukaj bi močno prišla do izraza stopnja širjenja ozaveščanja (awareness), iz katerega bi naprej gradili promocijo za razne trajnostne embalaže.

[ Tjaša Peterle ]

Finalist: 0 % WASTE. 100 % KUL.

Odpadna plastika < trajnostna embalaža

Glavna ideja je ustvariti neko Instagram persono, ki bi ozaveščala o nekem problemu, vseeno pa bi na zabaven način, dostopen mladim, prikazovala različne alternative in rešitve našemu problemu. Ton komunikacije bi bil igriv, duhovit in predvsem blizu mladim.
Poleg tega bi na profilu promovirali (predvsem) lokalne podjetnike, ki poslujejo z zero waste izdelki. Ideja je, da bi se na profilu objavljali tudi zero waste challengi, ki bi bili nagrajeni. Na ta način bi mlade začeli spodbujati k novemu vedenju.

[ Lana Natek ]

Finalist: Bistvo je očem skrito

Plastika je povsod: samo pomisli na vse plastične stvari, ki jih uporabljaš na vsakodnevni ravni: od zobne ščetke, ki jo uporabiš navsezgodaj zjutraj, do embalaže, v kateri vzameš kosilo, do plastenke, iz katere piješ vodo po telovadbi. Če si mislil, da se tu konča, se motiš. Tedensko namreč človek zaužije za 5 g plastike, kar je ekvivalentno eni kreditni kartici!

Ideja kampanje je, da se pri ljudeh ozavesti prepričanje, da plastika ni več njihov problem, po tem, ko jo zavržejo. Neposredno jih soočimo z dejstvom, da se plastika posledično vrne na naše krožnike in se jih tako neposredno spet tiče. S tem se jih pozove k zmanjšanju uporabe plastične embalaže in k drugim načinom, ki bodo morje rešili gore plastike, ki se v njih, zaradi malomarnosti človeka, vsakodnevno nabira.

[ Žiga Kuhel ]

A si tako kul?

A SI TAKO KUL, DA…

…prineseš svojo steklenico? (slogan »Flašo na pašo« – za uporabo svoje steklenice na mlekomatih in podobno)

…uporabiš vrečko iz blaga za večkratno uporabo? 

…vrneš povratno embalažo? 

…prineseš svojo posodo? 

…izbereš leseno slamico namesto plastične?

Cilj kampanje bi bil na zabaven način predstaviti preprosta dejanja, s katerimi lahko vsak posameznik pripomore k manjši uporabi embalaže za enkratno uporabo in manjšemu okoljskemu vtisu.

[ Urban Boštic ]

Plastic free Lockdown

Pripravila bi dolgoročno kampanjo PLASTIC FREE LOCKDOWN, ki bi potekala na Instagramu in TikToku. Mladi imajo v času zaprtja države več časa, zato je lockdown odlična priložnost, da spremenijo svoje navade in postanejo “boljša verzija sebe”.

[ Maja Ipavec ]

Matejin svet

Zamislila sem si sklop objav v katerih spoznavamo 17- letno punco Matejo, ki bi rada odšla v svet, a takšen svet, ki nima na vsakem koraku veliko odpadne plastike. Svoja prepričanja svetu kaže z različnimi potiski majic, ki spodbudijo mišljenje o okoljskih problemih. Živeti hoče življenje brez plastike za enkratno uporabo in v to prepričuje vse prijatelje na vsakem možnem koraku.

[ Minea Rudolf ]

Bodi kot Robi

Digitalna kampanja, ki spreminja navade.

Poglavitni cilj »Kampanje bodi kot Robi« je spodbuditi spremembo navad in ob enem zasidrati v podzavest sledilcem oz. uporabnikom, da morajo A) varovati okolje in B) posegati po povratni embalaži v vseh kotičkih svojega življenja. Kot končni cilj bi želeli opaziti konkretne spremembe med navadami mladih, kot tudi njihovo aktivno advokacijo na družbenih omrežjih – zakaj je odpadna plastika trenutno eden največjih ekoloških problemov in kaj lahko mladi naredimo. Začnemo pri sebi in zmanjšamo uporabo plastike, uporabljamo trajnostno embalažo in s tem varujemo okolje za naslednje generacije.

[ Simona Vidmar ]

Bodi kul, naredi vtis za manjši okoljski odtis

Serija objav – za sedem dni, vsak dan novo dejstvo o onesnaževanju okolja s plastiko, ob tem pa duhovit pripis, ki mlade spodbudi k uporabi trajnostne embalaže. Prvi dan bi začeli s TikTok videom in dopolnilnim storyjem, nadaljevalo pa bi se z vnaprej pripravljenimi posti z dejstvi, pod katerimi bi bil ustrezen opis, ki bi jih dopolnili z interaktivnimi storyji, na katerih bi sledilcem zastavili vprašanje ali jim dali možnosti izbire odgovora.

[ Tina Miljavec ]

Prijavljena dela so razvrščena po naključnem vrstnem redu.