Razstava tekstopisja

[ razstava tekstopisja ]

1. mesto: Nič več bela Frutabela

Meseca junija LGBTQ+ skupnost obeležuje »pride month«. Z njim se LGBTQ+ skupnost spominja monumentalnih uporov v Stonewallu leta 1969. Celoten junij LGBTQ+ skupnost praznuje svoje pretekle zmage in se veseli novih. Frutabelina kampanja bo svojo inspiracijo črpala iz meseca ponosa, pri čemer pa ostaja v okvirih slogana #spodbujadobrenavade.

Osnovna ideja, ki je bila tudi povod za kampanjo je to, da bi se v čast meseca ponosa poigrali z ikoničnim imenom znamke, ki ga vsi poznamo. Končnica njenega imena -bela nam namreč omogoči, da jo lahko spremenimo v katerokoli barvo na mavričnem spektru, ki reprezentira diverziteto LGBTQ+ skupnosti.

[ Žiga Kuhel ]

2. mesto: Dobre navade = dober lajf

Cilj kampanje je Frutabelo približati mladim. Zato bi lahko prikazali, kako Frutabela dobro dene perspektivnim mladim (ki se trudijo za uspeh in morajo zato imeti dobre navade, disciplino). Tako bi lahko ustvarili nekaj različnih person in poskrbeli, da se vsak predstavnik ciljne publike lahko poistoveti vsaj z eno od njih. Te »persone« bi v kampanji predstavljali prepoznavni slovenski mladi (npr. športnik, glasbenik, študent znanosti, mlad zaposleni, novopečeni starši …). Pri iskanju mladih bi se lahko povezali z projektom Mladi upi, še bolje pa bi bilo, če bi poiskali mlade, ki so v slovenski javnosti dobro prepoznani.

[ Urban Boštic ]

3. mesto: GUD FRUD FUD

Naslov kampanje bi izhajal iz smešnega in nepravilno slovnično urejenega naslova kampanje »GUD FRUD FUD«. Beseda frud bi pomeni »fruit« kot sadje, ampak bi bila, zaradi tega, da bi bile vse ti besede sestavljene na enak način spremenjena na Frud. Osnovna ideja kampanje bi bila, da nosi Gud Frud Fud, to je Frutabela Natur s sabo posebno vzdušje oz. vajb. Rešitve kampanje bi bili smešni enostavno posneti videi za vsa socialna, ki bi v gledalci sproščali smeh in vprašanje »kaj je pa res tole«. 

[ Domen Blatnik ]

S FRUTABELO V POLETJE!

Trenutno je življenjski ritem mladih bistveno spremenjen zaradi koronavirusne epidemije.

  • milenijci se na razmere prilagajajo, a kot lani izhod in vrnitev v vsaj približno normalno življenje vidijo v poletju
  • POLETJE – čas, ki je zaradi odsotnosti faksa in večinoma tudi službenih obveznosti mladim zelo ljub
  • menim torej, da bi s kampanjo dosegli bistveno večji delež mladih, če bi se Frutabelo povezalo s prihajajočim poletjem in oddihom
  • podobo znamke bi se tako gradilo v navezavi na pozitivne misli in prijetne občutke potencialnih potrošnikov

[ Eva Jakomin ]

Podari Frutabelo Nature

Lahko rečemo, da se mladi danes še predobro zavedamo, koliko štejejo prijazna dejanja, in kaj nam pomeni iskren kompliment, lep pozdrav ali pa majhna pozornost, ki jo damo in dobimo nazaj.

Torej, zakaj ne bi Frutabelo in prijazna dejanja povezali v eno? Kaj, ko bi lahko svojemu prijatelju Matjažu podarila Frutabelo Natur, na kateri bi pisalo njegovo ime? Mar ne bi bilo to čudovito! Možnosti je nešteto in ker Frutabela že sedaj spodbuja dobre navade, naj začne spodbujati tudi prijazna dejanja.

Ideja kampanje PODARI FRUTABELO NATUR, se giblje v smeri prav tega – personaliziranih sadno-žitnih rezin, ki bi nosile naša slovenska imena in bi širila prijazna dejanja povsod. Od maja do junija 2021 bi blagovna znamka Frutabela (natančneje linija Frutabela Natur) zamenjala svoje ime na ovoju rezine in ga nadomestila z najbolj pogostimi imeni Slovenk in Slovencev.

[ Simona Vidmar ]

Vsak ima svojo dobro navado – moja je Frutabela Nature

Kampanjo bi spremljali liki Florijana, Reje, Uroša, Tije, Aneja, Barbare, Edija, Lane in Aleksa. To so mladi stari med 20 in 30 let z veliko dobrimi navadami, ki za vsakega predstavljajo nekaj drugega. Kot je opaziti, njihove začetnice imen predstavljajo znamko Frutabela.

Izdelek Frutabela Nature se pri zadnjem izmed likov, Aleksu, lahko primerja z vsemi dobrimi navadami, ki jih »izvajajo« ostali liki. Na tak način bi ciljni skupini predstavili zdrav prigrizek Frutabelo Nature. Frutabela torej ne samo spodbuja dobre navade, ampak sama po sebi je dobra navada.

[ Minea Rudolf ]

Odraščamo skupaj

Skladno z zadanimi cilji kampanje se moramo vprašati, katere so dobre navade, ki jih želimo spodbujati pri naši ciljni skupini. Glede na to, da je ciljna skupina stara skoraj toliko kot znamka sama je smiselno pogledat, katere dobre navade so iz otroštva prenesli v odraslost. S tem v kampanjo vključimo nostalgijo, ki običajno odlično angažira občinstvo, ter premislek vseh vpletenih o tem kaj in katere navade so dobre. Če ponazorim s primero: običajno smo na vsak izlet ali šolsko ekskurzijo vzeli zraven še kakšen prigrizek, ki smo ga delili s prijatelji in sošolci. Tudi danes recimo med odmorom med učenjem ali službo s kolegom/kolegico delimo Frutabelo Nature. 

[ Tina Kramar ]

FRUTABELA NATURE: Naravno. Lahkotno. Frutastično!

S svojo kampanjo želim sporočiti, da je Frutabela Nature izdelek, ki je primeren za kateri koli obrok, v katerem koli delu dneva in ob vsaki priložnosti. Ni zgolj »še ena presladka žitna tablica s ful kalorijami« več, ampak gre za produkt, narejen iz skrbno izbranih naravnih sestavin. To dejstvo naši ciljni skupini veliko pomeni, zato menim, da je to nujno izpostaviti. Ideja je Frutabela Nature žitno ploščico predstaviti predvsem na družbenih omrežjih. Najbolj smiselno se mi zdi, da bi bilo največ objavljati na Instagramu in Facebooku, saj sta to družbeni omrežji, na katerih naša ciljna skupina preživi največ svojega časa.

[ Lana Natek ]

Sladka razvada = zdrava navada

Osnovna ideja kampanje je, poleg promocije nove embalaže Frutabele, spodbujanje zdravih navad; natančneje zavedanje pomena malih obrokov v dnevu, ki jih največkrat v vsakodnevni gužvi preskočimo. Cilj je predstaviti Frutabelo Nature kot zdrav, hitr in svež funkcionalni prigrizek, ki nas napolni z dovolj hranilnimi vrednostmi, kot jih naše telo nujno potrebuje za nadaljno premagovanje ciljev na naši poti, hkrati pa poudariti, da je Frutabela Nature sladka in sočna ”razvada”, za vse vrste sladokuscev ter poudariti, da je sedaj na voljo tudi kot veganski izdelek. Sploh v teh časih pandemije, ko je še toliko bolj pomembno kaj zaužijemo in koliko se gibamo. 

V kampanji bi želela Frutabelo Nature približati predvsem mladim, kar bi poizkusila tudi z večjim številom objav na Instagram profilu z željo po povečanju pozornosti tudi na tej platformi.

[ Nika Petkovič ]

Aktivno s Frutabela Nature

Naša ciljna skupina so predvsem mladi, zato bi za doseg oglaševalske kampanje uporabili različne platforme (Instagram, Facebook). V sklopu kampanje bi imeli na socialnih omrežjih oblikovan Frutabela Challenge –Aktivno s Frutabelo, kjer bi uporabnike socialnih omrežij pozvali k objavi fotografije njihove športne aktivnosti na story s frutabelo, zmagovalec bi dobil  Frutabela box, ki bi vsebovala novo linijo žitnih ploščic. Pri objavah bi uporabljali #prinesizdravjevživljenje.

[ Metka Papež ]

Frutabela Nature – sladko, sadno, zdravo.

Kljub porastu, ki ga v zadnjem letu doživlja trg zdravih sladic, veliko ljudi misli, da sladko in zdravo ne gre skupaj in da priprava zdravih sladic zahteva veliko časa in denarja, z naslovom pa sporočimo, da produkti Frutabela Nature ponujajo zdravo sladkanje po ugodni ceni.

Imamo produkte Frutabela Nature, ki jih želimo v pozitivni luči prikazati predvsem mladi generaciji milenijcev (20 – 30 let). Ta generacija je aktivna tako na kariernem/akademskem področju kot tudi v prostem času, pogosto jim zmanjkuje časa za pripravo obrokov, hkrati pa se zavedajo pomena zdravja in zdravega življenja. 

[ Špela Jeger ]

Kaj ti dela Frutabela? #zdravjevžepu

Podnaslov: Prisvoji si 100 dnevno zalogo Frutabele Nature po tvoji izbiri. 

Ideja ja, da udeleženci na zabaven in kreativen način pokažejo posledice zaužitja  Frutabele Nature. 

Torej s pomočjo slik in video posnetkov pokažejo »kaj jim dela Frutabela« – v obliki  prej/potem. 

Primeri, ki jih lahko pričakujemo: 

– udeleženec nima časa za pripravo zdravega obroka, ker se uči za izpite – zagato mu reši Frutabela Nature 

– udeleženec je v skrbeh če bo danes uspel kaj zdravega pojesti – zagato mu  reši Frutabela Nature 

– udeleženec je po to športni aktivnosti brez energije, zaužije Frutabelo Nature  in nivo energije se mu zviša

[ Matej Grujić ]

#DelimDobreNavade

Koronavirus je nekatere izmed nas dobesedno prisilil, da se ustavimo, zadihamo in  pomislimo nase. Spremenimo slabe navade v dobre. Vendar čas beži in po enem  letu premora nas je večina ponovno v polnem zagonu, medtem pa se trudimo  obdržati dobre navade. 

Kaj pa je tvoja »dobra navada«? Verjamem, da se popolnoma razlikuje od moje. Od  tukaj izhaja ideja – vsak ima svoje dobre navade. Zakaj pa jih ne bi delili tudi z  drugimi?  

S to kampanjo bi presegla meje digitalnega sveta, tako da bi na notranjo stran  embalaže Frutabele Nature zapisala dobro navado in spodbudila uporabnika k  izvedbi le te. Pravo dogajanje pa bi se odvijalo na spletu, kjer bi uporabniki delili  svoje dobre navade. 

[ Nina Brauc ]

Prijavljena dela so razvrščena po naključnem vrstnem redu.