IZOSTRITE ČUT ZA KREATIVNO PISANJE – KONČANO!

Če te zanima tekstopisje, vendar ne veš kaj ter kako napisati, da pritegneš občinstvo, je ta delavnica popolna za izboljšanje tvojih sposobnosti!

Delavnica je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Najprej boš pridobil/a osnove teorije kreativnega pisanja; nasvete, kako do močnega besednega zaklada, o slovnici, oblikovanju, privlačnih naslovih, jasnosti, jedrnatosti, lektoriranju in kako pomembno je poznati svoje ciljno občinstvo, medije ter razlike med njimi. Skozi vaje pa boš lahko to znanje impliciral/a na praktične primere.


Število udeležencev: največ 20

KVAČKANJE ZA SPROSTITEV – KONČANO!

Nauči se kvačkanja, je ena izmed sprostistvenih tehnik, prostor za druženje in tehnika s katero ustvarjaš nove izdelke.

Kvačkanje je ena izmed tehnik, ki lahko pozitivno vpliva na notranji nemir, ki ga občutimo v vseh obdobjih življenja. Je ena izmed sprostitvenih tehnik, prostor za druženje in z njo lahko ustvarjaš nove izdelke. V teoretičnem delu delavnice bomo predebatirali osnovne tehnike, spoznali različne preje in temu primerne kvačke. V praktičnem delu bomo nadaljevali z osnovami kvačkanja, nato pa bo vsak izdelal svoj trak, ki ga bo grel v mrzlih zimskih dneh. Za piko na i bo vsak domov odnesel uporaben izdelek, ki ga bo izdelal sam.

Število udeležencev: največ 10

S sabo imejte svojo prejo in kvačko debeline 7 mm.

PREMAGAJ TREMO! TRIKI JAVNEGA NASTOPANJA – KONČANO!

Nauči se, kako premagati strah pred javnim nastopanjem in pokaži svetu kdo v resnici si.

Na delavnici, ki je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela, bomo na interaktiven, sproščen in konkreten način dobili jasen vpogled v bistvene prvine javnega nastopanja ter dobili dragocene napotke, kako se soočati s tremo in strahovi ter se povezati s sabo in publiko.


Število udeležencev: največ 15

TEKSTOPISJE: IZ TVOJE GLAVE NA TV… ALI V SMETI – KONČANO!

TEKSTOPISJE: IZ TVOJE GLAVE NA TV… ALI V SMETI] Te je kdaj zanimalo, kaj pravzaprav počne tekstopisec? Te filozofske dileme se bomo lotili s praktičnimi primeri in kaj hitro ti bo jasno, da odgovor VSE pomeni še veliko več. Eva in Kaja želita z vami deliti skrivnost genialnih kampanj, a je žal ne poznata. Mogoče pa vam jo s skupnimi močmi le uspe odkriti? Te zanima kaj je delo tekstopisca? Spoznaj praktične primere in skrivnosti genialnih kampanj.

Število udeležencev: max. 15

KAKO USPEŠNO USTVARITI BLAGOVNO ZNAMKO – KONČANO!

Nauči se, kako uspešno predstaviti blagovno znamko in spoznaj tehnike uspešne komunikacije, ki bo dosegla ciljno skupino

Na delavnici bomo spoznali kako najboljše izkoristiti tehniko uspešne komunikacije. Leta 2011 je Igor napisal knjigo Iz mojih čevljev, kjer je rekel: »Zadevo bomo obrnili na glavo. Odslej bomo ciljali enega, da jih dosežemo sto, in ne sto, da bi dosegli enega. Komunikacija mora postati dinamičen dvosmerni proces.«


Število udeležencev: največ 20

ASAP KREATIVNOST – KONČANO!

Te je kdaj zanimalo delo v oglaševalski agenciji? Kako kreativni direktorji zasnujejo oglasna sporočila? Kako v kratkem času povedati zgodbo, ki si jo ljudje res zapomnijo? Kako pri sebi spodbuditi kreativnost ter od kod črpati navdih za kreativne ideje? Kako oblikovati kreativne ideje, ki pritegnejo pozornost ljudi in jih hkrati tako navdušijo, da želijo slišati še več?

Na delavnici ti bo kreativna direktorica agencije Pristop Mirka Modrinić pomagala razviti nekaj svojih kreativnih idej.

Število udeležencev: največ 30

ORGANIZIRAJ IN RAZPRODAJ DOGODEK – KONČANO!

Nauči se organizirati dogodek, katerega je nemogoče zamuditi. Spoznaj najpogostejše napake pri načrtovanju in kako vpeljati trajnost v dogodke.

Na delavnici ti bo uspešna podjetnica Zori, ki za sebe pravi, da je ustvarjalka priložnosti popeljala skozi svoje projekte in dogodke, izkušnjo pa bo obogatila še z mnogimi nasveti, kako jih razprodati.

Število udeležencev: največ 10

ILUSTRACIJA IN INSPIRACIJA – KONČANO!

Ste se že kdaj soočili s t.i. ‘’art blockom’’ ali pa bi enostavno radi narisali nekaj, pa ne veste, kako se tega lotiti? Če ste na katero od teh dveh vprašanj odgovorili z DA, potem je ta delavnica perfektna za vas!

Delavnico bomo začeli s predstavitvijo procesa delavnice, kako se lotiti ilustriranja, omenili pa bomo tudi nekaj ilustratorjev, ki so Sarina inspiracija za ustvarjanje. Sara nam bo predstavila nekaj spletnih strani in aplikacij za pomoč pri ilustriranju. Po prvem delu se bomo pozabavali skozi ilustratorske in risarske igre. Na koncu pa bomo delali tudi na vaših idejah, pri čemer nam bodo v pomoč prej omenjene aplikacije in spletne strani.
Delavnica je namenjena tako začetnikom, kot tudi tistim, ki so se že seznanili z ilustriranjem.

Več izdamo na delavnici. 

Število udeležencev: največ 15

PITCH PERFECT – KONČANO!

Nauči se, kako uspešno predstaviti sebe in svoje ideje ter kako do pitcha pravih informacij.

Delavnica z naslovom Pitch perfect je nastala, kot potreba podjetnikov, da svojo podjetniško idejo predstavijo svojim potencialnim investitorjem. A pitch in nastop je zelo širok pojem, ki ga ne uporabljamo zgolj za predstavitev ideje investitorjem, ampak tudi kot predstavitev sebe potencialnemu delodajalcu. Na delavnici bomo podrobno Izvedeli kje in zakaj pride prav, da se znamo dobro izraziti in predstaviti ter kakšne so posledice, če nam to ne uspe. Prikazali bomo tudi kako na predstavitev gledajo delodajalci oziroma podjetniki in kaj je pomembno za nas, da bomo znali pitchati prave informacije. 

Število udeležencev: največ 8

KAKO PRIDOBITI UPORABNIKA Z VSEBINSKIM MARKETINGOM – KONČANO!

Nauči se z vsebinskim marketingom ustvarit brezplačne vsebine in učinkovito nagovoriti ciljno skupino.

Na delavnici bomo ugotovili, kako s vsebinskim marketingom ustvarimo brezplačne vsebine in učinkovito nagovorimo ciljno skupino. Spoznali bomo celoten proces vsebinskega marketinga skupaj z ostalimi elementi spletnega marketinga (družbena omrežja, e-mail marketing, SEO). Na praktičnem delu boste udeleženci zasnovali uredniški koledar na podlagi zastavljenega izziva ter na koncu predstavili svoje ideje. 

Število udeležencev: največ 15